Počet záznamov: 1  

Reklamní léčba šokem

  1. Názov Reklamní léčba šokem
    Preklad názvuAdvertising shock therapy
    Autorské údajeVlaďka Všetečková
    Autor Všetečková Vlaďka
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 13 (27.3.2000), s. 34-35. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * psychológia reklamy * taktika reklamy * metódy propagačné * techniky reklamné * agresia * humor * spoločnosť
    AnotáciaAgresia a šok v reklame sú typické pre reklamu západnej euroamerickej kultúry. Psychologické aspekty agresie v reklame. Agresia ako spôsob dosiahnutia pôžitku. Agresia a humor v reklame. Niekoľko pohľadov na spoločenské dôsledky agresívnej či šokujúcej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 12-30 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.