Počet záznamov: 1  

Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti

  1. Názov Do minulosti sa pozerať nestačí, treba sa zahľadieť do budúcnosti
    Autorské údajeIvan Perlaki
    Autor Perlaki Ivan
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 20 (17. mája 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Heslá korporácie * firmy * stratégia podniková * paradigma * produkty * služby * prieskum trhu * zákazníci * vývoj podniku * svet
    AnotáciaPriemerná dĺžka existencie najväčších svetových korporácií. Niektoré veľké firmy fungujú už viac ako sto rokov. Tri paradigmy v stratégii firmy - vzťah medzi minulosťou, prítomnosťou a budúcnosťou (tzv. výlet do budúcnosti), vzťah medzi úspešným produktom (službou) a úspešnou firmou, orientácia firmy na zákazníkov (prieskum trhu a identifikácia potrieb zákazníkov).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.