Počet záznamov: 1
Plánování na síti - data, data, data!
Názov Plánování na síti - data, data, data! : reklama půjde za zákazníky, ne na jednotlivé servery Preklad názvu Planning on the net - data, data, data! Autorské údaje Bronislav Kvasnička Autor Kvasnička Bronislav Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 16 (17.4.2000), s. 28. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * tvorba reklamy * metódy propagačné * prostriedky reklamné * internet * siete dátové * servery * médiá * kreativita * stratégia marketingová * adresnosť reklamy Anotácia Faktory, ktoré majú vplyv na vytvorenie mediálneho plánu reklamnej kampane na internete. Základy každej reklamnej stratégie. Dva v súčasnosti zaužívané prístupy k plánovaniu reklamy na internete - využitie klasického a individuálneho pôsobenia na návštevníkov siete. Dôležitá je správne zvolená forma kreativity. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 12-30 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1