Počet záznamov: 1
Krize a vize
Názov Krize a vize : aneb jaká bude reklama ve třetím tisíciletí Preklad názvu Crisis and vision Autorské údaje Petr Stančík Autor Stančík Petr Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 18 (2.5.2000), s. 18-19. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * história * spoločnosť * kultúra * písmo * tlač * technika audiovizuálna * metódy propagačné * kreativita * propagácia * techniky reklamné * značky výrobné Anotácia Písmo, text a čítanie v histórii ľudstva. Ukážky reklám z 19. storočia. Zmeny v obsahu aj zameraní reklamy v priebehu storočí a rokov. Význam značky tovaru pre súčasného spotrebiteľa a spoločnosť. Reklama na ceste k stále rozvinutejšej interaktivite. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 12-30 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1