Počet záznamov: 1  

Krize a vize

  1. Názov Krize a vize : aneb jaká bude reklama ve třetím tisíciletí
    Preklad názvuCrisis and vision
    Autorské údajePetr Stančík
    Autor Stančík Petr
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 18 (2.5.2000), s. 18-19. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * história * spoločnosť * kultúra * písmo * tlač * technika audiovizuálna * metódy propagačné * kreativita * propagácia * techniky reklamné * značky výrobné
    AnotáciaPísmo, text a čítanie v histórii ľudstva. Ukážky reklám z 19. storočia. Zmeny v obsahu aj zameraní reklamy v priebehu storočí a rokov. Význam značky tovaru pre súčasného spotrebiteľa a spoločnosť. Reklama na ceste k stále rozvinutejšej interaktivite.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 12-30 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.