Počet záznamov: 1
Obal ako súčasť brandu
Názov Obal ako súčasť brandu Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 4 (Apríl 2000), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá brand manažment * obaly * značky výrobné * známky ochranné * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * spotrebitelia Anotácia Obal ako dôležitý marketingový nástroj, ktorý hrá významnú úlohu pri budovaní značky. Obal ako jedna z najdôležitejších foriem komunikácie medzi výrobcom a spotrebiteľom. Význam farby obalu. Obal dáva značke pridanú hodnotu. Obal ako ochranná známka. Význam obalu pri budovaní značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-6
článok
Počet záznamov: 1