Počet záznamov: 1  

3D reklama a věrnostní programy

  1. Názov 3D reklama a věrnostní programy
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 6 (červen 2000), s. 13. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá technika obchodná * reklama * prostriedky reklamné * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová
    AnotáciaCharakteristika vernostných programov a ich význam pre obchodníkov. Vernostné kluby a združené reťazce. Reklamné predmety (3D reklama) ako podporný reklamný nástroj a ich rola v komunikácii firiem so spotrebiteľom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.