Počet záznamov: 1
Výzkum trhu pod mikroskopem
Názov Výzkum trhu pod mikroskopem Preklad názvu Market development under the microscope Autorské údaje Stanislav Zahradníček Autor Zahradníček Stanislav Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 26 (26.6.2000), s. 11. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá výskum trhu * mienka verejná * prieskum spotrebiteľský * marketing * obrat obchodný * Európa * USA * svet * ESOMAR Anotácia Význam výskumu trhu a verejnej mienky v celosvetovom meradle. Zastrešujúcou organizáciou je európska spoločnosť pre výskum verejnej mienky a marketingu - ESOMAR. Teritoriálne rozdelenie a obrat svetového trhu komerčne dostupných výskumov. Štruktúra výskumov. Desať najvýznamnejších európskych výskumných spoločností. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 12-30 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1