Počet záznamov: 1  

Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I.

  1. Názov Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I.
    Preklad názvuMarketing requirements from quality viewpoint I.
    Autorské údajeAnna Križanová
    Autor Križanová Anna
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 8, č. 1 (2000), s. 41-43. - Žilina : MASM, 2000
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kvalita * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy ISO * kvalita výrobkov * zákazníci * ponuka * dopyt * pojmy
    AnotáciaVýznam získavania a udržiavania si zákazníkov a verejnosti pri budovaní úspešného podniku. Potreba budovania systému manažérstva kvality (SMK) ako záruka dlhodobého rozvoja firmy. Úloha marketingu v procese budovania a uplatňovania SMK. Analýzy pojmov z oblasti marketingu, ktoré sa najčastejšie vyskytujú v norme STN EN ISO 90004-1: potreba, dopyt, životný cyklus výrobku, špecifikácia výrobku, spätná informácia zákazníka. Popis tvorby ponuky a dopytu. Dopytová a ponuková funkcia. Posun krivky dopytu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.