Počet záznamov: 1  

Čo sa skrýva za online?

  1. Názov Čo sa skrýva za online?
    Autorské údajeFrantišek Kavecký
    Autor Kavecký František
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 2000), s. 50-51. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.07 - Uchovávanie dát. Vstupy. Výstupy
    Heslá systémy databázové * internet * obchod elektronický * reklama * marketing * podnikanie * USA * Európa * Česko * Slovensko * ukazovatele
    AnotáciaNové možnosti podnikania, ktoré sa skrývajú pod pojmami online, internet, e-business. Objem trhu online v oblasti e-businessu v USA. Zaostávanie Európy vo vývoji e-businessu. Výdavky reklamy na internete. Postavenie Slovenska vo vzťahu k Českej republike. Pôsobenie poskytovateľov internetu na Slovensku. Všeobecné delenie trhu online na tri základné časti: e-commerce, e-marketing a content. Reklamný trh v prostredí online na Slovensku. Výdavky do online reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.