Počet záznamov: 1  

CRM v marketingu II.

  1. Názov CRM v marketingu II.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 2000), s. 12. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * stratégia marketingová * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika troch generácií databázového marketingu. One-to-one stratégia CRM (customer relationship management) Hlavné ciele CRM. Ziskovosť a celoživotná hodnota zákazníkov. Vernosť zákazníkov. Zameranie na zvyšovanie ziskovosti zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.