Počet záznamov: 1  

Rozvoj databáz...

  1. Názov Rozvoj databáz...
    Autorské údajeJaroslav Kĺč
    Autor Kĺč Jaroslav
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 2000), s. 16. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * báza dát * marketing priamy * spotrebitelia * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnotáciaRozvoj databáz ako jeden z rozhodujúcich faktorov úspechu na celkovo stagnujúcom trhu. Rozvoj databázového marketingu. Vývoj directmarketingu na Slovensku. Podmienky úspechu databázového marketingu. Využitie databázového marketingu. Príklad integrovaného prístupu na báze databázového marketingu - kampaň agentúry Hermes Direct Marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.