Počet záznamov: 1  

Time manažment v obchodnej komunikácii

  1. Názov Time manažment v obchodnej komunikácii
    Autorské údajeMatej Jaššo
    Autor Jaššo Matej
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 8, č. 143 (27. júla 2000). - Bratislava : Ecopress, 2000. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * manažment času * riadenie podnikové * metódy riadenia * komunikácia manažérska * faktor času * Pareto, V.
    AnotáciaVýznam časového faktora v obchodnej komunikácii. Charakteristika časového (time) manažmentu. Vysvetlenie Paretovho pravidla 20 ku 80. Pre dlhodobú efektivitu narábania s časom musíme dodržiavať princípy významnosti, naliehavosti a koncentrácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 126-186

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.