Počet záznamov: 1  

Cenou bližšie k spotrebiteľovi

  1. Názov Cenou bližšie k spotrebiteľovi
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 2000), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * produkty * portfólio * nápoje nealkoholické * segmentácia trhu * spotrebitelia * trh * relácie cenové * značky výrobné * komunikácia marketingová
    AnotáciaTendencie uvádzania produktov nižšieho cenového segmentu niektorých veľkých domácich i zahraničných zadávateľov pôsobiacich na slovenskom trhu. Prejavy týchto aktivít v oblasti nealkoholických nápojov v segmentoch ochutené nápoje, minerálne a stolové vody, ovocné šťavy a nektáre. Uvedenie značky Lift na slovenský trh. Topvar Topoľčany doplnil svoj sortiment o nízkokalorické pivo. Cieľové skupiny opisovaných produktov nižšej cenovej hladiny. Sprievodné podporné akcie. Získavanie spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.