Počet záznamov: 1  

Hodnotenie spokojnosti zákazníka

  1. Názov Hodnotenie spokojnosti zákazníka
    Autorské údajeAlexander Mateides
    Autor Mateides Alexander
    Zdrojový dokument Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 7, č. 13 (2000), s. 93-129. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * zákazníci * analýza trhu * informácie * systémy informačné * rozhodovanie manažérske * marketing * systémy informačné marketingové * metódy * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPrečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka. Východiská pre hodnotenie spokojnosti zákazníka. Dilema, či skúmať percepciu zákazníka alebo postavenie trhu. Využitie externej agentúry pre výskum trhu. Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Kvalitatívny a kvantitatívny výskum. Výskum spokojnosti zákazníka ako súčasť marketingového výskumu. Klasifikácia metód výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 13-17

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.