Počet záznamov: 1
Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín
Názov Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín Autorské údaje Anton Korauš Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 3 (2000), s. 9-10. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * poisťovne * klienti * komunikácia * mienka verejná * informácie * poisťovníctvo * Nemecko Anotácia Definícia public relations (PR). Zameranie aktivít v oblasti PR. Základné črty, ktoré objasňujú prístup Celoštátneho zväzu nemeckého poisťovníctva (GDV) k PR prostredníctvom tzv. trojpilierového konceptu GDV. Cieľové skupiny a ich informačná potreba. Formy komunikácie s cieľovými skupinami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1