Počet záznamov: 1  

Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín

  1. Názov Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín
    Autorské údajeAnton Korauš
    Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 3 (2000), s. 9-10. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * poisťovne * klienti * komunikácia * mienka verejná * informácie * poisťovníctvo * Nemecko
    AnotáciaDefinícia public relations (PR). Zameranie aktivít v oblasti PR. Základné črty, ktoré objasňujú prístup Celoštátneho zväzu nemeckého poisťovníctva (GDV) k PR prostredníctvom tzv. trojpilierového konceptu GDV. Cieľové skupiny a ich informačná potreba. Formy komunikácie s cieľovými skupinami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.