Počet záznamov: 1  

Požiadavky na marketing z hľadiska kvality II.

  1. Názov Požiadavky na marketing z hľadiska kvality II.
    Preklad názvuMarketing requirements from quality viewpoint II.
    Autorské údajeAnna Križanová
    Autor Križanová Anna
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 8, č. 2 (2000), s. 31-33. - Žilina : MASM, 2000
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá marketing * systém riadenia kvality * pojmy * terminológia * výrobky * cyklus výrobku životný * kvalita výrobkov * riadenie kvality * normy kvality
    AnotáciaAnalýza pojmov životný cyklus výrobku, špecifikácia výrobku. Základné fázy životného cyklu výrobku: zavedenie výrobku, rast, stabilizácia, kríza, stiahnutie výrobku z trhu. Grafické zobrazenie životného cyklu výrobku prostredníctvom krivky príjmov a výdavkov v závislosti od času. Kľúčové prvky kvality a dĺžka životného cyklu. Špecifikácia výrobku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.