Počet záznamov: 1
Ako zaobchádzať so sťažnosťami klientov
Názov Ako zaobchádzať so sťažnosťami klientov Autorské údaje Anton Korauš Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 4 (2000), s. 13. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá poisťovníctvo * sťažnosti * klienti * Rakúsko Anotácia Vývoj v oblasti zaobchádzania so sťažnosťami klientov v Rakúsku. Arbitrážne rady. Rady pre sťažnosť. Tri základné princípy pre zaobchádzanie so sťažnosťami. Adresovanie sťažností na Asociáciu poisťovní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1