Počet záznamov: 1  

Slovenský obchod vstupuje do novej vývojovej etapy

  1. Názov Slovenský obchod vstupuje do novej vývojovej etapy
    Autorské údajeTomáš Krásný
    Autor Krásný Tomáš
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 7-8 (2000), s. 20-21. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * obchod * potraviny * hypermarkety * konkurencia * Slovensko * SVE
    AnotáciaNa Slovensku nastupuje fáza konsolidácie obchodných štruktúr. Hlavné prejavy zmien v slovenskom obchode. Budúci vývoj slovenského obchodu. Hypermarkety ako nový druh konkurencie. Miesta nákupu potravín v krajinách strednej a východnej Európy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.