Počet záznamov: 1  

Carrefour chce byť slovenský

  1. Názov Carrefour chce byť slovenský
    Autorské údajeMartin Augustín
    Autor Augustín Martin
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 16-18. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * spoločnosti nadnárodné * história * fúzie * stratégia marketingová * stratégia obchodná * hypermarkety * značky maloobchodné * siete obchodné * Carrefour
    AnotáciaHistória spoločnosti Carrefour. Vývoj po fúzii so spoločnosťou Promodes. Súčasnosť Carrefouru. Politika spotrebiteľského správania sa v Carrefoure prispôsobuje každej krajine. Vzťahy s dodávateľmi. Strategické piliere spoločnosti Carrefour.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.