Počet záznamov: 1
Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok?
Názov Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok? Autorské údaje Radovan Čechvala Autor Čechvala Radovan Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 22-23. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * trh * kontrola * predaj * výroba * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * maloobchod * ceny Anotácia Spôsob dosiahnutia úspechu spoločnosti spočíva najmä v schopnostiach predbehnúť konkurenciu a tie sa líšia v závislosti od stupňa vývoja daného trhu. Tri hlavné stupne vývoja trhu: výrobou kontrolovaný trh, predajom kontrolovaný trh a potrebami zákazníka kontrolovaný trh. Vplyv lojality zákazníkov na zisk spoločnosti. Etapy budovania vzťahu so zákazníkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 7-12
článok
Počet záznamov: 1