Počet záznamov: 1  

Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok?

  1. Názov Efektívne riadenie vzťahu so zákazníkom - cieľ alebo prostriedok?
    Autorské údajeRadovan Čechvala
    Autor Čechvala Radovan
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 22-23. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * trh * kontrola * predaj * výroba * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * maloobchod * ceny
    AnotáciaSpôsob dosiahnutia úspechu spoločnosti spočíva najmä v schopnostiach predbehnúť konkurenciu a tie sa líšia v závislosti od stupňa vývoja daného trhu. Tri hlavné stupne vývoja trhu: výrobou kontrolovaný trh, predajom kontrolovaný trh a potrebami zákazníka kontrolovaný trh. Vplyv lojality zákazníkov na zisk spoločnosti. Etapy budovania vzťahu so zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.