Počet záznamov: 1  

[Marketing neziskových organizácií]

  1. Názov [Marketing neziskových organizácií]
    Preklad názvu[Marketing of non-profit organizations]
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 48, č. 3 (2000), s. 390-392. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0013-3035
    Recenz.dok. Marketing neziskových organizácií / Viera Čihovská ... [et al.]. - Bratislava : EUROUNION, 1999
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * marketing * organizácie neziskové * sektor terciárny * plánovanie * systémy informačné marketingové * marketing mix * kontroling
    AnotáciaRecenzia publikácie Čihovská, Viera - Hanuláková, Eva - Harna, István - Lipianska, Júlia: Marketing neziskových organizácií. Bratislava: EUROUNION 1999. 200 s. Publikácia pozostáva z dvanástich kapitol, zaoberá sa problematikou využitia marketingovej filozofie v činnosti neziskových organizácií.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - KNIHY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.