Počet záznamov: 1  

Symboly v marketingu

  1. Názov Symboly v marketingu
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 9-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * symboly * produkty * výrobky * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVýznam symbolov v marketingu v súvislosti s vytváraním postavenia produktov a so samotnými výrobkami. Rozhodovanie o zapojení symbolov do marketingového prístupu. Problémy, vyskytujúce sa pri zapájaní symbolov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.