Počet záznamov: 1  

Použitie informačnej technológie v marketingu

  1. Názov Použitie informačnej technológie v marketingu
    Autorské údajeDušan Baran
    Autor Baran Dušan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * technológie informačné * manažment * zákazníci
    AnotáciaImplementácia informačných technológií (ďalej len IT) do marketingu stále na okraji pozornosti. IT a funkcie marketingu. Aplikácie IT v marketingu. Potenciálne prekážky pri používaní IT v marketingu. Faktory súvisiace s efektívnymi aplikáciami IT.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.