Počet záznamov: 1  

Rozhodování v marketingu

  1. Názov Rozhodování v marketingu
    Autorské údajeJaroslav Mozga
    Autor Mozga Jaroslav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá rozhodovanie * rozhodovanie individuálne * rozhodovanie skupinové * rozhodovanie manažérske * marketing * systémy informačné
    AnotáciaVýznam, ciele a typy rozhodovania. Definície individuálneho a skupinového rozhodovania. Organizácia rozhodovania. Zavedenie informačného systému do rozhodovania v podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.