Počet záznamov: 1  

Ľudský činiteľ v bankovníctve

  1. Názov Ľudský činiteľ v bankovníctve
    Preklad názvuHuman factors in banking
    Autorské údajeEleonóra Veresová
    Autor Veresová Eleonóra
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 11 (November 2000), s. 17-18. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo * zdroje ľudské * marketing * pracovníci * zamestnávatelia * služby bankové * manažment personálny * stratégia podniková * zákazníci
    AnotáciaMarketingová orientácia banky. Marketing ako konkurenčný nástroj. Interný marketing podporuje ľudský faktor marketingového mixu a rozvíja zákaznícky orientovanú bankovú štruktúru. Ľudský faktor ako dôležitá súčasť diferenciácie podniku alebo služieb a zdroj pridanej hodnoty pre zákazníka. Efektívnosť banky závisí od úzkeho prepojenia podnikateľskej stratégie a riadenia ľudských zdrojov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.