Počet záznamov: 1  

EuroTel našiel sám seba

  1. Názov EuroTel našiel sám seba
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 10 (Október 2000), s. 10. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kampane reklamné * EuroTel * stratégia marketingová * imidž * komunikácia marketingová
    AnotáciaPôsobenie spoločnosti EuroTel na Slovensku. Oneskorené reakcie spoločnosti na zmeny trhu a nečakané kroky zo strany konkurencie. Oslabený imidž spoločnosti. Obnovenie produktových reklám a nová marketingová stratégia EuroTelu. EuroTel BrandScape. Vnímanie značky EuroTel.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.