Počet záznamov: 1  

Ako obstáť v konkurencii

  1. Názov Ako obstáť v konkurencii
    Autorské údajeĽubica Burjanivová
    Autor Burjanivová Ľubica
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 2000), s. 17. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá konkurencia * zákazníci * spotrebitelia * siete obchodné * motivácia * karty platobné * programy * lojálnosť zákazníkov * zvýhodnenie cenové * Veľká Británia * USA
    AnotáciaSilné konkurenčné prostredie núti firmy, aby si oveľa intenzívnejšie uvedomovali výhody vyplývajúce z lojality najlepších zákazníkov. Zákaznícke kluby vo V. Británii. Programy lojality zákazníkov. USA - kolíska programov lojality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.