Počet záznamov: 1  

Euromarketing a regióny

  1. Názov Euromarketing a regióny
    Autorské údajeĽudmila Lipianska
    Autor Lipianska Ľudmila
    Zdrojový dokument Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. Č. 50 (8.12.2000), s. 42. - Bratislava : A-HA, public, 2000. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá euromarketing * trh euromenový * trh spoločný * Európska únia * euroregióny * marketing * manažéri * USA
    AnotáciaRegionálne zvláštnosti krajín, ktoré tvoria európsky trh. Rozdiel medzi americkými a európskymi marketingovými manažérmi. Efektívnosť euromarketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 41-53

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.