Počet záznamov: 1  

Firemní image

  1. Názov Firemní image
    Autorské údajeAleš Vykydal
    Autor Vykydal Aleš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 3 (2000), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * firmy * kultúra podniková * identita podniková * pojmy
    AnotáciaFiremný image (corporate image) ako dôležitá súčasť podnikania, predstavuje efekt pôsobenia a fungovania firmy. Na jeho vytváraní sa podieľa napr. firemná kultúra, výrazové prostriedky firmy používané pri propagácii, firemná komunikácia ale i produkt, ktorý firma vyrába. Obsahové chápanie firemného image.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.