Počet záznamov: 1  

Principy budování image na příkladu firmy Volkswagen

  1. Názov Principy budování image na příkladu firmy Volkswagen
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 3 (2000), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * koncepcie * stratégia marketingová * firmy * Volkswagen, a.s. * automobily * komunikácia * politika podniková
    AnotáciaPodstatné predpoklady úspešného image. Princípy a budovania image na príklade firmy Volkswagen, a.s. Osvedčený image a koncepcia automobilu Golf a ďalšie varianty modelu. Zhrnutie faktorov úspešnosti koncepcie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.