Počet záznamov: 1
Psychologie a reklama
Názov Psychologie a reklama Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 11, č. 3 (2000), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * psychológia reklamy * tvorba reklamy * komunikácia marketingová Anotácia Psychologie a reklama je nová publikácia autoriek J. Vysekalovej a R. Komárkovej, ktorá sa zamýšľa na všetkým, čím môže psychológia prispieť nie len k reklame, ale i celému komplexu marketingových komunikácií. Úryvok zo IV. kapitoly. Tvorba účinnej reklamy. Ako pomáha psychológia pri tvorbe účinnej reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1