Počet záznamov: 1  

Direct marketing ako forma komunikácie

  1. Názov Direct marketing ako forma komunikácie
    Preklad názvuDirect marketing a medium for advertising
    Autorské údajeEleonóra Veresová
    Autor Veresová Eleonóra
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 12 (December 2000), s. 21-22. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia * pojmy * klienti * báza dát
    AnotáciaVyužívanie priameho marketingu v banke - interakcia s vopred vytýčenou cieľovou skupinou. Nástroje priameho marketingu: direct mail a združený direct mail. Databáza potenciálnych zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.