Počet záznamov: 1  

Orientácia na zákazníka sa dá merať

  1. Názov Orientácia na zákazníka sa dá merať
    Autorské údajeMilan Veščičík
    Autor Veščičík Milan
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 51 (20. decembra 2000), s. 8A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * podnik * náklady * efektívnosť ekonomická * Slovensko
    AnotáciaUž aj na Slovensku sa začína prikladať väčší význam orientácii na zákazníka. Každá činnosť navyše zvyšuje náklady. Meranie ekonomickej efektívnosti. Meranie efektívnosti v praxi. Vyhodnocovanie ekonomickej efektívnosti každého zákazníka. Viaceré podniky majú systémy na vyhodnotenie zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 41-51

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.