Počet záznamov: 1  

Jak mění Internet marketingové výzkumy

  1. Názov Jak mění Internet marketingové výzkumy
    Autorské údajeMarie Přibová, Milan Hurtík
    Autor Přibová Marie
    Spoluautori Hurtík Milan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 21-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * marketing * internet * produkty * firmy * USA * Európa
    AnotáciaVstup internetu do oblasti marketingového výskumu. Rozvoj výskumu trhu prostredníctvom internetu v USA a Západnej Európe. Firmy, ktoré ponúkajú svoje produkty umožňujúce prípravu a vykonávanie všetkých typov výskumu v prostredí internetu. Budovanie internetových panelov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.