Počet záznamov: 1  

Metody výzkumu image

  1. Názov Metody výzkumu image
    Autorské údajeTomáš Urbánek, Růžena Lukášová, Vladimír Chalupský
    Autor Urbánek Tomáš
    Spoluautori Lukášová Růžena
    Chalupský Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.013 - Psychologické otázky
    Heslá imidž * výskum * metódy * psychológia podniková
    AnotáciaSúvislosť problematiky image firmy s niekoľkými vednými obormi. Súvislosť metód výskumu image so štrukturalizmom ako obecným filozofickým a metodologickým prístupom. Skúmanie image firmy prístupom psychosémantiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.