Počet záznamov: 1
Metody výzkumu image
Názov Metody výzkumu image Autorské údaje Tomáš Urbánek, Růžena Lukášová, Vladimír Chalupský Autor Urbánek Tomáš Spoluautori Lukášová Růžena Chalupský Vladimír Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.013 - Psychologické otázky Heslá imidž * výskum * metódy * psychológia podniková Anotácia Súvislosť problematiky image firmy s niekoľkými vednými obormi. Súvislosť metód výskumu image so štrukturalizmom ako obecným filozofickým a metodologickým prístupom. Skúmanie image firmy prístupom psychosémantiky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1