Počet záznamov: 1  

Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov

  1. Názov Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov
    Autorské údajePeter Rival
    Autor Rival Peter
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 3 (17. januára 2001). - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá podnik zahraničný * hospodárenie finančné * hospodárenie podnikové * nápoje nealkoholické * výrobky * mlieko * konkurencia * marketing * Coca-Cola * Nestlé * Danone * Latinská Amerika
    AnotáciaNaliehanie výskumníkov atlantského kocernu Coca-Cola na vedenie firmy, aby povolili testy na výrobu mliečnych produktov. Po dlhých neúspechoch vedenie súhlasilo s preskúmaním možností výroby mliečnych nápojov, ktoré by koncern ponúkal predovšetkým deťom a mládeži. V priebehu r. 2001 by sa na trhoch USA, Latinskej Ameriky a Európy malo objaviť niekoľko typov osviežujúcich mliečnych nápojov. Obava pred agresívnou marketingovou politikou koncernu voči najväčším konkurentom v tejto oblasti - Nestlé a Danone.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.