Počet záznamov: 1
Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.
Názov Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s. Autorské údaje Kristína Viestová Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 4 (2000), s. 502-503. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X Recenz.dok. Imidž v teórii a praxi / Vanda Lieskovská. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * podnikatelia * obchodníci * maloobchod * marketing * recenzie Anotácia Recenzia na knihu Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Cieľom monografie je prispieť ku komplexnejšiemu spracovaniu teórie imidžu. Kniha má tri kapitoly. Prvú tvorí pojednanie o význame teórie imidžu v marketingu, druhú samostatná teória imidžu a treťou kapitolou je komplexný príklad pre výskum obchodného imidžu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1