Počet záznamov: 1  

Koniec marketingu ako ho poznáme

  1. Názov Koniec marketingu ako ho poznáme
    Autorské údajeJán Plachý
    Autor Plachý Ján
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 2000), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * postoje * reklama * podpora predaja * zákazníci * potreby * stratégia marketingová
    AnotáciaTýmto príspevkom sa otvára diskusia o mýtoch v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. Podstata marketingu. Významné prvky v marketingu. Pohľad na marketingový rozpočet. Aplikácia myšlienky marketingu 1 to 1.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.