Počet záznamov: 1  

Zákazník vyžaduje pozornosť

  1. Názov Zákazník vyžaduje pozornosť
    Autorské údajeĽubica Burjanivová
    Autor Burjanivová Ľubica
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 2000), s. 24. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * zákazníci * výhody konkurenčné * lojálnosť zákazníkov * firmy * Volkswagen Group
    AnotáciaVolkswagen je prvým nemeckým výrobcom automobilov, ktorý položil základy programov lojality. Jeho zákaznícke kluby sú dôkazom, že dialóg so zákazníkom môže byť konkurenčnou výhodou. Výhody členstva v kluboch. Osvedčenie bodového systému. Získavanie spätnej väzby od členov klubu. Rola klubového média.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.