Počet záznamov: 1  

Efekt logistiky v nákupním marketingu

  1. Názov Efekt logistiky v nákupním marketingu . 1
    Autorské údajeMarie Jurová, Alena Kocmanová, Josef Šunka
    Autor Jurová Marie
    Spoluautori Kocmanová Alena
    Šunka Josef
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 11 (listopad 2000), s. 40. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá logistika * marketing nákupný * zákazníci * kvalita * ceny * zásobovanie * lehoty dodacie * flexibilita * dodávatelia * Česko * nákup
    AnotáciaZískať a udržať si zákazníka znamená poznať, čo má pre neho najvyššiu hodnotu a zamerať sa na procesy, ktorými sa tá hodnota dá získať. Zákazníci a spotrebitelia kladú stále väčšie nároky na úroveň služieb. Zavádzanie logistickej koncepcie ako predpoklad úspechu v náročnom podnikateľskom prostredí. Logistika a nákupný marketing.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.