Počet záznamov: 1
Tvorba globální logistické strategie
Názov Tvorba globální logistické strategie : Efekt logistiky v nákupním marketingu. 2 Autorské údaje Marie Jurová, Josef Šunka, Alena Kocmanová Autor Jurová Marie Spoluautori Šunka Josef Kocmanová Alena Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 12 (prosinec 2000), s. 36. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá logistika * marketing * nákup * stratégia podniková * dopyt * Česko Anotácia Problémy pri tvorbe logistickej nákupnej stratégie. Porovnateľná filozofia vo všetkých firmách, ktoré sú súčasťou reťazca. Formy strategickej aliancie. Riadenie dopytu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-12
článok
Počet záznamov: 1