Počet záznamov: 1  

Tvorba globální logistické strategie

  1. Názov Tvorba globální logistické strategie : Efekt logistiky v nákupním marketingu. 2
    Autorské údajeMarie Jurová, Josef Šunka, Alena Kocmanová
    Autor Jurová Marie
    Spoluautori Šunka Josef
    Kocmanová Alena
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 12 (prosinec 2000), s. 36. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá logistika * marketing * nákup * stratégia podniková * dopyt * Česko
    AnotáciaProblémy pri tvorbe logistickej nákupnej stratégie. Porovnateľná filozofia vo všetkých firmách, ktoré sú súčasťou reťazca. Formy strategickej aliancie. Riadenie dopytu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.