Počet záznamov: 1  

Marketingové determinanty súčasných trendov v ponuke cestovného ruchu Chorvátska

  1. Názov Marketingové determinanty súčasných trendov v ponuke cestovného ruchu Chorvátska
    Preklad názvuMarketing determinants of present trends in the supply of tourism in Croatia
    Autorské údajeChristian Stipanovič
    Autor Stipanovič Christian
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 4 (2000), s. 212-220. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * Chorvátsko * stratégia marketingová * inovácia * kvalita * konkurencieschopnosť * analýza swot
    AnotáciaInovácie marketingovej stratégie ako nevyhnutný krok k ďalšiemu rozvoju cestovného ruchu v Chorvátsku. Trendy kvality v cestovnom ruchu. Konkurencieschopnosť cestovného ruchu Chorvátska. Analýza SWOT CR Chorvátska. Inová cia marketingovej stratégie. Etablovanie sa cestovného ruchu Chorvátska v systéme nových trhových hodnôt. Optimálne procesy implementácie marketingovej stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.