Počet záznamov: 1  

Čo dokáže TV reklama?

  1. Názov Čo dokáže TV reklama?
    Autorské údajeNataša Batíková
    Autor Batíková Nataša
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. január 2001, s. 30-31. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * analýzy * televízia * väzba spätná * zákazníci * spotrebitelia * efektívnosť * médiá * plánovanie
    AnotáciaÚčinky televíznej reklamy. Bezprostrednosť, frekvencie a trvanie predajných efektov televíznej reklamy a ich implikácie pre mediálne plánovanie. Štúdia tvSpan. Metódy kontingenčnej analýzy. Odozva na reklamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.