Počet záznamov: 1  

Televízny trh v treťom tisícročí

  1. Názov Televízny trh v treťom tisícročí
    Autorské údajePavel Hapák, Roberta Ťapušíková
    Autor Hapák Pavel
    Spoluautori Ťapušíková Roberta
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. január 2001, s. 44-46. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá televízia * trh * Slovensko * vízie * postoje * diskusia * politika * médiá
    AnotáciaDiskusia, názory a postoje zástupcov najvýznamnejších televíznych projektov na Slovensku, štátnej správy a komerčných subjektov na tému televízny trh v treťom tisícročí. Legislatíva, základ fungujúceho trhu. Štátna mediálna politika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.