Počet záznamov: 1
Strategický význam komunikácie podniku s verejnosťou
Názov Strategický význam komunikácie podniku s verejnosťou Autorské údaje František Okruhlica Autor Okruhlica František EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 5-6 (2001), s. 163-168. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2001. ISSN 1335-1508 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia * podnik * správy výročné * skupiny neformálne * skupiny záujmové Anotácia Príspevok o hodnotení súťaže o najlepšiu výročnú správu roka a jej výhercoch. Komunikácia podniku s verejnosťou v podmienkach globalizácie. Prehľad typických záujmových skupín verejnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-8
článok
Počet záznamov: 1