Počet záznamov: 1  

Strategický význam komunikácie podniku s verejnosťou

  1. Názov Strategický význam komunikácie podniku s verejnosťou
    Autorské údajeFrantišek Okruhlica
    Autor Okruhlica František EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 5-6 (2001), s. 163-168. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2001. ISSN 1335-1508
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia * podnik * správy výročné * skupiny neformálne * skupiny záujmové
    AnotáciaPríspevok o hodnotení súťaže o najlepšiu výročnú správu roka a jej výhercoch. Komunikácia podniku s verejnosťou v podmienkach globalizácie. Prehľad typických záujmových skupín verejnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.