Počet záznamov: 1  

Životnosť dobrej značky je bez hraníc

  1. Názov Životnosť dobrej značky je bez hraníc
    Autorské údajeOliver Brunovský, Robert F. Lauterborn
    Autor Brunovský Oliver
    Spoluautori Lauterborn Robert F.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 10 (7. marca 2001), s. 22A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * kvalita * marketing * reklama * trh * kreativita * brand manažment
    AnotáciaRozhovor s americkým profesorom R. F. Lauterbornom, predsedom poroty súťaže Brand manažér roka, o dobrej a silnej značke. Význam značky pre amerických marketingových odborníkov a zákazníkov. Marketingové nástroje používané pri uvádzaní značky na trh. Význam kreativity pri budovaní značky. Význam reklamnej kampane pri udržaní si pozície na trhu. Povinnosti brand manažéra pri získavaní financií na manažment značky. Priemerná životnosť značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.